utorak, 25. studenoga 2014.

Crno-bijela



Nekada sam pohodila sajmove kreativaca… Izlagala sam na njima, fotkala ih, dočepala se krasnih ručnih radova i upoznala mnogo divnih, nadasve kreativnih ljudi.
Preko sajmova i tog kreativnog okruženja upoznala sam Anu. 

Ana je voditeljica jednog posebnog mjesta. Crno-bijelog mjesta koji u nas unosi boju. Radi se o Kulturnom klubu O'grada koji je ovu subotu slavio svoj 4. rođendan, a kakvo je to slavlje ako nema torte, zar ne?



Malo je reći da je O'grada inspirativno mjesto. Želja je bila da je torta crno-bijela, a ja sam pokušala uklopiti ono po čemu su najprepoznatljiviji, a to je ograda tj. zid koji je oslikala divna Petra Žabčić. A sigurno se nećete iznenaditi kada vam kažem da je pod baš ovakav crno-bijelo kockasti ;) 


  


A unutra čokolada, čokolada i čokolada, crna i bijela, naravno;)
 


  




Svakako pratite O'gradu i njihove zanimljive radionice i događanja. 


 Izvor fotografija: Kulturni klub O'grada



A kao se vama sviđa njihova rođendanska torta? :)










Nicky :)




2 komentara:

  1. Weeeee! I prvi post, i to kakav, je tu. *-*

    Majstorica ukrašavanja torti is in the house. ;) Neću hvaliti sadržaj, dok me ne podmitiš nekim kolačom/tortom. :P

    Super izgleda,a i jako mi se sviđa izgled watermarka na slikama. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh hvala ti čupavice ;) podmitit ću te kad tad ;D

      Izbriši