utorak, 30. prosinca 2014.

Bloggers Weekend Challenge@LifeClass Terme Sveti Martin

Danas kada živimo ubrzano, pola na internetu pola u stvarnom životu svatko si treba priuštiti koji dan bijega od "stvarnosti", usporiti, prepustiti se hedonizmu i naravno, dobroj hrani.

Iako sam nedavno ušetala u blogerske vode, moglo bi se reći da sam već neko vrijeme tu. Što prateći blogove, što kroz poznanstva sa nekima i kroz svoju bolju polovicu koji u tim vodama pliva duže od mene.
Ne mogu reći stoga da me nije razveselio poziv koji sam dobila da provedem nekoliko dana u društvu dragih ljudi i čistog uživanja. Naravno da nije trebalo puno razmišljati kako bih prihvatila poziv na prvi ikad Bloggers Weekend Challenge.

Bloggers Weekend Challenge održao se je od 5. do 7. prosinca u u LifeClass Termama Sveti Martin. Naši divni domaćini Tihana koju poznajete sa bloga Just Cake The Cupcake i njen kolega Saša Vugrinec organizirali su ovaj vikend i priuštili nam svakakve divote.

Okupili smo se u nemalom broju: Anja Sweetheart, Mateja M`s Bakery, Darko Darkova web kuharica, Andrea Voće i Povrće, Persa Beauty&Sweets, Saša Crumbs from my table, Tadeja T&T Kitchen, Tamara Bite My Cake, Dražen i Ivana Šminkerica

(Fotografije: Darko Kontin, Tihana Koprek)

Svakako pratite LifeClass Terme Sveti Martin i njihovu ponudu. Poželite li se mirnog obiteljskog odmora ili ste više volite odmor provesti aktivno ovo je pravo mjesto za vas. I ono najvažnije tamo to možete u svako godišnje doba. Nude vam smještaj u samom hotelu ili u apartmanima, opustite se na masažama, raznim Beauty tretmanima, bazenima, biciklirajte, igrajte golf ili se naprosto zaputite na neki od mnogobrojnih izleta, a možda, ako ste u mogućnosti napravite sve to. Ukratko prepustite se. Mi jesmo.

Nakon što smo se u petak izvukli iz gradske gužve, kao skupina školaraca koja ide na izlet, kroz maglu i kišu dočepali smo se destinacije i odmor je mogao početi.
Ubrzo se skupilo društvo i nakon upoznavanja zaputili smo se na finu večeru u Pub Potkova. Pub su ispunili zvukovi mljackanja i veselog čavrljanja koje se odužilo u noć.

Za taj dan dosta uzbuđenja, povukli smo se u svoje prekrasne sobe. Trebalo se naspavati za sljedeći dan. I u sobi nas je dočekalo već prvo iznenađenje :)

Subota je počela još jednim iznenađenjem koje nas je dočekalo u hotelskom restoranu Mira. Divnim medenjacima kao poklon za Svetog Nikolu.
Inače vrlo nas je iznenadila i razveselila vijest kako su Terme Sveti Martin sklopile suradnju s obiteljskim gospodarstvima te tako svojim gostima omogućili svježu i lokalnu hranu.

Nakon doručka na kojem se stvarno može izabrati svačega krenuli smo na naš cjelodnevni izlet. Naša prva postaja bila je restoran MalaHiža koja se nalazi u obližem Mačkovcu. Ljubazni domaćini ispričali su nam kratku povijest i koncept njihovog restorana te nas počastili svojim specijalitetom, međimurskom gibanicom i sladoledom od buče, koji me, moram priznati oduševio. Svakako predlažem da ih posjetite i isprobate nešto sa njihovog bogatog menia.

Nakon Male Hiže uputili smo se u Vinsku kuću Hažić gdje nas je domaćica upoznala sa njihovom raznovrsnom ponudom. Imali smo i pravi pravcati kviz prepoznavanja vina i čak 3 pobjednika koji su nagrađeni njihovim proizvodima. Osim vina njihova ponuda sadrži i proizvode od jabuka (jabučni ocat, sok od jabuke i najfiniji čips od jabuke koji sam probala).

Malo vina, malo kruha u bučinom ulju, malo čipsa od jabuke i apetit se otvorio. Vrijeme je bilo za ručak koji su nam poslužili u Mlinarskoj kući gdje nas je dočekao načelnik općine Sveti Martin i ljubazno nam ispričao o Međimurju, Mlinskoj kući, povijesti i planovima za budućnost koje imaju. Svakako zanimljivo za vidjeti i čuti. Ah, teško nama ponovno su zvukove ispunili zvukovi zadovoljnog žvakanja i kliktanja aparata, jer ipak treba i pofotkati sve prije nego se prione na ručak ;) Poslužili su nam meso "iz tiblice" (ukratko: kvalitetni dijelovi svježeg svinjskog mesa, u pravilu buta ili karea, koji se nakon obrade pohranjuju u tiblicu (lodricu), u kojoj se meso konzervira u, prethodno priređenoj, ohlađenoj slanoj kosanoj masti), pogačice, kosana mast, u glavnom neka slike govore ;)

Nakon ručka uputili smo se vidjeti prvo naftno polje u Peklenici.

I znate li da postoji i spomenik krumpiru? I njega smo posjetili.

Nakon obilnog ručka treba popiti i kavu, zar ne? Kavu smo "odradili" u Čakovcu i sretni i pomalo umorni zaputili se nazad u hotel.

Večer smo proveli opuštajući se svatko na svoj način. Neki su se odlučili okupati u bazenu, neki su se posvetili saunama, neki još pokojoj kavi…

Nedjelja ujutro bila je rezervirana za čavrljanja uz kavicu, razmjene dojmova i pozdravljanja. Dio nas je krenuo još do Varaždina gdje su nas ugostili u Gustolatu gdje smo doznali ponešto o njima. Bilo nam se teško odlučiti što ćemo od njihove raznovrsne ponude probati pa smo odlučili od svega po malo. Bili smo vrlo smiješan prizor trčeći okolo sa aparatima i žličicama isprobati sve. Ja sam naprosto morala ponijeti doma njihov namaz od pistacia, kojeg već odavno nema više ;)

Nakon slatkog završetka našeg druženja zaputili smo se put doma stvarno siti i zadovoljni.

Bila mi je izuzetno zadovoljstvo biti dio ovog Bloggers Weekend Challenge-a. Upoznali smo pobliže LifeClass Terme Sveti Martin, Međimurje i na kraju krajeva jedni druge. Mislim da nam je divna priroda, okruženje i gastronomska ponuda barem nakratko omogućila isključenje od ubrzanog svakodnevnog ritma.

Jeste li i vi posjetili neko od navedenih mjesta ili i još nešto više što nam LifeClass Terme Sveti Martin i Međimurje nudi?