nedjelja, 1. veljače 2015.

Rođendanska torta od kokosa





Ovaj vikend slavili smo mamin rođendan :) Njena želja je bila Kokos-čokoladna fantazija koju sam radila po receptu sa bloga torta,pinjur, pjat...

Majka jako voli ljubičastu pa je moj odabir za dekoraciju bio ljubičasti kokos. Pokušala sam sama obojati kokos i mogu reći da sam jako zadovoljna kako je pokus uspio :)



 
Sam postupak je lak i brz. U zdjelici sam pomiješala ljubičastu boju sa malo vode. Dodala sam joj mrvicu roze boje i to ulila u zdjelicu sa kokosom. Dobro pomiješala prstima te na kraju dodala malo srebrnog praha. Ponovno promiješala i taaa daaa. Kokos je dobio svoje novo ruho :)
 
Ostavila sam ga da se osuši tako u zdjelici i drugi dan ukrasila torticu. Ubacila sam koju kapljicu čokolade, pralinicu punjenu kremom od torte, srebrnu kuglicu i tortica je gotova ;)

 
 





Kako vam se sviđa?
Radite li vi ikada sami svoje ukrase za torte?

Nicky

Broj komentara: 6:

  1. prekrasna ti je tortica, pre-kra-sna :) :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa ova ideja s kokosom.
    Mislim općenito obožavam i kokos i ljubičastu boju pa mi je ova torta baš po mjeri. :)
    Nego, reci mi molim te, kakve boje si koristila za farbanje kokosa?
    To se neke gel boje?
    Ne bi funkcioniralo s onim jeftinim aromar ili kako li se već zovu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Ja sam koristila gel boje koje sam u malo vode razrijedila. Nisam probala sa aromar bojama. Mislim da bi se dalo i s njima ali da bi jako bile svjetle boje, posto su one dosta slabe.

      Izbriši
  3. Torta izgleda predivno u ovim ljubičastim tonovima!!! DXekoracija mi je vrh! <3
    I baš mi je drago da je Kokos čokoladna bila rođendanska! Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na receptu :) Mama je bila jako zadovoljna okusom ;)

      Izbriši